تمام هستی زندگی مامان و بابا

بدون عنوان

1389/11/4 12:24
نویسنده : مامانی
398 بازدید
اشتراک گذاری

درد دل ماماني با ني ني

قربونت برم كي مياي كه پاهاي كوچيكتو بزاري روي تخم چشماي مامانت عزيز دلم وقتي تجسمت مي كنم دلم واست ضعف ميره ، ني ني من تو با اون دستهاي كوچيكت از خدا بخواه كه خدا تو رو زودتربه ما بده آخه خدا دعاي ني ني ها رو زودتر مستجاب ميكنه ، من و بابايي بيصبرانه منتظر اومدنت هستيم اما تو رو به زور از خدا نمي خواهيم ، انشاالله اگه خدا صلاح بدونه آرزومه كه عيد من و تو و بابايي سر سفره هفت سين باشيم ، راستي عزيزم امروز دومين سالگرد عقد مامان و باباته جاي تو خالي قراره با بابايي امروز بريم بازار واسم هديه بخره، عزيزم  اينو ميدوني بهترين باباي دنيا رو داري و خيلي مهربونه ، ميدونم وقتي اومدي واست كلي اسباب بازي ميخره ، باباي چون ميدونه من عاشق بچه هام ميگه فكر كنم وقتي ني ني اومد ديگه من و تحويل نگيري اما من عاشق دوتاتونم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

ساره
4 بهمن 89 13:02
الهي قربون ني ني هامون برم ك دل منم واسشون ضعف ميره ب اميد داشتن ني ني سالم و صالح
بهار (مامان مـاهان)
4 بهمن 89 14:39
انشاالله به حق علي همه مادرها دامنوشن سبز بشه و ني ني هاي گوگولي خدا بهشون بده وبلاگت مبارررررک عزيزم خيلي زيباست
نوشی
20 بهمن 89 13:05
انشاالله هر چه زودتر مامان میشی و از انتظار در میای
خاله نوشی
28 آبان 90 11:19
سلام دوستم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی وقته خبری ازت ندارم تونستی بیا و از خودت یه خبری بهمون بده. نکنه مامان شدی و ما رو بی خبر گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منتظر شنیدن خبرای خوبت هستم. بوسسسس
خاله نوشی
10 دی 90 10:17
بازم سلام دوستم چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده چرا خبری ازت نیست؟؟؟؟؟
خاله نوشی
25 دی 90 11:38
مامان مانیییییییییییییییییییییییییییییی کجایی تو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا هیچ خبری ازت نیست؟؟؟ بابا دلمون تنگید بیا دیگههههههههه. بیا از حال خودت با خبرمون کن. منتظر خبرای خوبت هستم.
عسل
26 تیر 91 17:45
مانی جونممم کجاییی تو خیل یازت بیخبریممم مامان شدی انشالله؟ یه روز اومدی کلوپ و گفتی که جواب ازمایش همسرت رو قراره بگیری دیگه رفتی و از اون روز پیدات نشد کجایی مانی جونمم دلم برات تنگ شده بوسسسسسسسسس
عسل
26 تیر 91 17:49
مانی حونم ادرس وبلاگتو به طور اتفاقی از توی لیست اعضای کلوپ خودم دیدم کجایی دخترررررررر؟ یه خبری بهمون بده از خودت